Pages

Ahad, 26 Disember 2010

My Art

Aku buat suka-suka je........
  Hari ni tak tahu nak karang,jadi aku nak imbas kembali tentang lukisan yang pernah aku lukis dulu dan masih ada dalam Blog Pertama aku.

    Secara umumnya aku memang minat melukis tapi bila dah malas tu .............  tahu je la kan........Hehe....

    Gambar disebelah tu aku lukis menggunakan Paint.Net.Bagi yang gemar melukis boleh la try menggunakannya.Kalau nak try sila tekan sini. Free bukannya trial.


Lukisan kedua saya.....he...







     

2 Orang yang rajin:

eita berkata...
[Reply to comment]

waaaa.....pandainya....eita minat jugak melukis...tapi tangan keras lah.....lukis katak jadi kodok...lukis kodok terus jadi cekodok.....

Hanis berkata...
[Reply to comment]

@eita
Jadi cekodok?Okay jugak la boleh makan...He...Lawak je.Sory lambat balas baru belajar cara nak balas.

Catat Ulasan